Aankomst in zambia! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu Aankomst in zambia! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu

Aankomst in zambia!

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg patrick

03 Juli 2016 | Zambia, Lusaka

Hallo allemaal!
Nu mijn eerste verslag vanuit zambia!
Gister mocht ik een lange maar goeie reis hebben. Ben ruim 24 uur onderweg geweest om uiteindelijk in de hoofdstad van zambia, lusaka te komen daar heb ik inmiddels overnacht in een prachtig b&b!
Net zitten ontbijten in het zonnetje.
Straks om 11 uur zal ik weer verder gaan met mijn reis naar het weeshuis hier nog 900 km vandaan..
Dat zal ik met de bus gaan doen. Hoop vandaag nog aan te komen maar anders zal ik nog even ergens anders blijven slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Lusaka

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2016

De laatste dagen in zambia breken aan........

25 Augustus 2016

Livingstoneee!

21 Augustus 2016

We zijn op reis!

14 Augustus 2016

De laatste dagen zijn aangebroken in het weeshuis.

08 Augustus 2016

Een heftig weekjee..
patrick

Actief sinds 09 Juni 2016
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 8357

Voorgaande reizen:

09 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: