Vandaag precies 3 weken van huis! - Reisverslag uit Kawambwa, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu Vandaag precies 3 weken van huis! - Reisverslag uit Kawambwa, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu

Vandaag precies 3 weken van huis!

Blijf op de hoogte en volg patrick

22 Juli 2016 | Zambia, Kawambwa

Zo vandaag precies 3 weken van huis! Wat gaat de tijd snel!
Voor ik het weet is het weer voorbij..
Zondag zijn we weer naar de kerk geweest.
Deze x naar de late dienst van half 11.. alleen dat was in de lokaale taal dus heb 2 en half uur om me heen lopen kijken haha begreep er niks van. En aan het einde was de dominee wat aant zeggen en zo opeens keek iedereen naar mij. De gene naast mij zij sta op en ga naar voren.. dat vond ik nou miet zo relaxed maar toch maar gegaan. Toen heb ik eveb verteld wat ik allemaal deed.
Maandag zijn we om 8 uur sochtens op de bus gestapt om naar lusaka te gaan.. de hoofdstad van zambia. Om daar kleding voor de kids te kopen. Na een lange reis zijn we dinsdag ochtend om 4 uur aangekomen. Daarna zijn we de stad in gegaan en om 14.00 uur zijn we weer op de bus gestapt en woensdag om 6 uur waren we weer thuis! Was een erg lange reis zo al met al. Maar we zijn geslaagd! Wat mooi om te zien hoe blij de kids zijn met de kleertjes! Wat zien ze er weer netjes uit!
Gister weer wezen werken aan de school. Zijn inmiddels aan het schilderen toe gekomen en volgebde week gaan we de tegels leggen!
Vandaag was het een feestdag voor de kids op school. De gene die de laatste 3 maanden jarig zijn geweest werden toegezongen door iedereen en iedere klas had een dansje ingestudeert! Vet leuk!
En daarna was het tijd voor taart en kleine kadeautjes!
Wat een mooie dagen weer!

• 23 Juli 2016 - 12:05

Henk En Truus:

Hallo Patrick,
    Leuk om al je berichten te lezen! Fijn dat je het daar naar je zin hebt.
    Ook al wat fotos gezien van K.
    Geniet van de tijd die je daar nog bent.
    Groetjes Henk en Truus.

• 23 Juli 2016 - 12:49

Trinette:

Wat leuk om je verslag te lezen.
    Bijzonder wat je allemaal doet.
    Gods zegen voor jou!!!