Vandaag 4 weekjes in het weeshuis! - Reisverslag uit Kawambwa, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu Vandaag 4 weekjes in het weeshuis! - Reisverslag uit Kawambwa, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu

Vandaag 4 weekjes in het weeshuis!

Blijf op de hoogte en volg patrick

01 Augustus 2016 | Zambia, Kawambwa

Zo nu precies 4 weekjes op plaats van bestemming! Wat gaat de tijd snel op de helft van mn reis...
Vandaag 1 augustus mn grote zus jarig! Gefeliciteerd zusje vanaf hier xx
Vorige week weer lekker opgeschoten met de bouw! Alle 6 lokalen zijn betegeld en nu alleen de gang nog. En vorige week de buiten en binnekant zogoed als geschilderd. Alleen de laatste laag binnen moet nog. Nog 4 daagjes te gaan en dan moet het klaar zijn dan is de opening! Afgelopen week ook een trampoline voor de kindere mogen kopen wat een vreugde! Iedereen was helemaal happy en nogsteeds haga.
Vrijdag zijn we een dagje met de school weg geweest. Naar een boerderij. Daar gaat deze periode op school over dus moeten de dieren ook in het echt bekeken worden he!?
Zaterdag ook een dagje weg geweest. Het hete tomboko ceremoni ofzo.. daar was de koning. Heel bijzonder hoe dat allemaal gaat! Lijkt net of god aan komt iedereen begint te danse te schreeuwen en te renne en wil zo dicht mogelijk bij hem komen. Hij word met een stoel op balken op de schouders van 8 personen gedragen. Wat een mensen!?
Zondag weer naar de kerk. Weer mooi optijd half 7 begint het weer.. pff haha.
Smiddags heb ik 4 mooie bijbels mogen geven aan 4 van de oudere kids. Geweldig mooi om zo iets te mogen doen! Ze begonnen direct te bladeren en te lezen dat is een goed teken dacht ik!
Vrijdag komen de rest van de oudere kids weer van school en dan krijgen die ook een bijbel :)
Zo dat was het eerst weer voor deze x