De laatste dagen in zambia breken aan........ - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu De laatste dagen in zambia breken aan........ - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in zambia breken aan........

Blijf op de hoogte en volg patrick

30 Augustus 2016 | Zambia, Lusaka

Zo vandaag weer afgereisd naar lusaka.. weer een busreis van 8 uur achter de rug. Maar mu in een mooi hotel beland!
Morgen nog even genieten aan het zwembad en dan savonds terug vliegen naar nederland! Ook wel weer fijn om mn vriende en famili weer te zien! Tog ook wel een klein beetje zin om naar huis te gaan...
Maar de afgelopen dagen waren ook weer om nooit te vergeten!
Vrijdag eerst een safari mogen doen op een olifant! Zo bijzonder wat een hoogte van af zon rug van zon beest!
Daarna mochten we naar de leeuwen... mochten we ze aaien en mee rondlopen wauw wat een beesten en gelukkig zo rustig!
Daarna hebben we nog even met de welpjes van de leeuwen mogen spelen.. het lijken gewoon normaale katten zoals wij kennen haha..
Daarna nog met de chita's mogen lopen en lekker beetje knuffelen geweldig!
De dag afmogen sluiten met een sunsetcrouse... geweldig mooi! Nijlpaarden en krokodillen mogen spotten! En de eerste nederlanders gevonden van mn reis! (Met uitzondering van bij het kinder tehuis)
Zaterdag heb ik devrivier na de watervallen mogen bekijken vanuit een raftboot. Geweldig mooie dag ook weerr 2 x omgeslagen.. wat een geweld dat water! Zo mooi om tussen 100 meter hogen bergen door te varen!
Zondag rust dag... aan het zwembad liggen rusten.. dat is pas echt rust dacht ik!
Maandag nog naar de devis pool geweest... daar kun je op de rand van de watervallen nog een beetje zwemmen en over de rand kijken.. heb is even goed geinspecteerd of het wel echt is allemaal.. maar kan jullie gerust stellen het is echt hoor! Wauw das wel even eng hoor over het randje 100 meter naar beneden kijken.. wat een dag ook weer!
Zo dat was weer even genoeg dacht ik zo

• 30 Augustus 2016 - 20:06

Alie Dubois:

Hoi Patrick,

We wensen jou een goede terugreis en dat je weer voet mag zetten in ons Drenthe!!!

• 30 Augustus 2016 - 23:13

Marij :

Hele goeie terugreis!

• 31 Augustus 2016 - 17:02

Trinette:

Weer een prachtig verhaal!
    Hele veilge terugreis !!!!