Livingstoneee! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu Livingstoneee! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu

Livingstoneee!

Blijf op de hoogte en volg patrick

25 Augustus 2016 | Zambia, Livingstone

Ja we zijn in livingstone beland!
Maandag aan het eend van de middag aangekomen in livingstone.
Direct wen taxi genomen naar een hotelketje en daar mn spulletjes eerst maar is in mn kamer gedumpt..
Toen even naar de bar in het hotel waar ik direct aanspraak had met verschillende mensen.. leuk is dat als je alleen bent! Je hebt zo snel contact met anderen. Gekijk afgesproken om de volgende dag samen met een jongen naar de watervallen te gaan de volgende dag..
Zo gezegt zo gedaan.. sochtens naar de watervallen.. wauw wat een geweldig en indrukwekkend stuk natuur weer! Aadembememend mooi! Blijf me iedere x weer verbazen wat een schepping we wel niet hebben!
Volgende dag weer een nieuw programma.. sochtens even naar een hotel geweest met een zwembad en daar even lekker gezeten en gezwommen.. en smiddags heb ik alles van uit de lucht mogen bekijken! In een microflight een soort vlieger met een stoeltje eronder en een motertje.. weer zon bijzondere ervaring! Wauw kan niet anders zeggen en blijven herhalen hoe gezegend ik ben om hier zo te mogen genieten van de natuur! Geweldig om te zien hoe devwatervallen er uit zien vanaf boven het is nog groter als dat je op de grond kan zien..en ook een hoop dieren mogen bewonderen waaronder.. giraffe,olifanten,buffels,empalas,crokodillen,neushoorns en nijlpaarden. Zo mooi! Sorry als je dit leest en een beetje jaloers word.. je kan volgend jaar ook hier heen gaan en dan mag je mij best meenemen als gids haha..
Vandaag ben ik sochtens opgehaald om een jeep safari te doen! Weer een andere indruk.. nu vanaf de grond verschillede dieren mogen bewonderen! Olifanten buffels zeebras empalas crokodillen en ook giraffen zo indrukwekkend!
Zoveel mooie dingen al mogen doen hier maar er staat nog meer op het programma benbenieuwd hoe dat allemaal gaat...

• 26 Augustus 2016 - 00:32

Arend:

Hey Patrick, nog steeds prachtig om met jou mee te mogen reizen. Wat zijn ze mooi hè, the falls and wildlife!?! Op jou verdere avontuur wil ik je Romeinen 11:36 mee geven. Enjoy the beautiful creation and have a safe and wonderful journey!!