nog 10 dagen! - Reisverslag uit Emmer-Erfscheidenveen, Nederland van patrick baan - WaarBenJij.nu nog 10 dagen! - Reisverslag uit Emmer-Erfscheidenveen, Nederland van patrick baan - WaarBenJij.nu

nog 10 dagen!

Blijf op de hoogte en volg patrick

21 Juni 2016 | Nederland, Emmer-Erfscheidenveen

nog 10 dagen en dan hoop ik op reis te gaan naar zambia! om daar mee te helpen bouwen aan een schooltje als vrijwilliger! voor een periode van 2 maanden ga ik op reis.
ik ga 6 weeken hard aan de bak om het schooltje samen met plaatselijke mensen op te gaan bouwen. de laatste 2 weken zal ik voor me zelf gaan reizen en gaan genieten van de mooie natuur in zambia

• 21 Juni 2016 - 20:41

Jolanda Kasper:

je gaat er heen met een missie...heel veel succes Patrick en ik hoop dat je er veel leerzame en dankbare momenten mag beleven...
    Ik ga je volgen...

• 22 Juni 2016 - 08:38

Karin Bibo:

Daan, een fantastische reis! Naar een bijzondere plek. Kacema Musuma is een geweldig thuis voor de kinderen. En super dat ze straks, als het schooltje klaar is, dichtbij naar school kunnen. Ik ben heel benieuwd hoe je het daar gaat vinden. Doe ze de groeten.

• 22 Juni 2016 - 08:40

Karin Bibo :

Patrick, waarom ik net Daan schreef ........ Geen idee! Excuus. Geniet van de laatste voorbereidingen en de prachtige reis die je gaat maken. Karin

• 23 Juni 2016 - 11:30

Rian Bijsma:

succes met aftellen en we wensen je alvast een mooie reis. We kijken uit naar prachtige verhalen.