We zijn op reis! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu We zijn op reis! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu

We zijn op reis!

Blijf op de hoogte en volg patrick

21 Augustus 2016 | Zambia, Lusaka

Zo weer even een update..
Woensdag een geweldig maar vrij pittig afscheid gehad in het tehuis..
Eerst de weekelijkse mass van woensdag (soort kerk dienstje) die ze helemaal op mij gericht hadden..
En toen nog een klein afscheids feestje.
Wat een dankbaarheid zeg! Eerst heb ik een stel nieuwe kleren gekregen! Een typisch zambiaanse stof en daar hebben ze een blouse en een broek van gemaakt helemaal zelf! Super gaaf..
Daarna werd ik in een stoetje al dansend binnen gebracht.
Waarna we eerst een stukje uit de bijbel hebben gelezen en daarna gebeden en gedankt voor de tijd die we samen mochten hebben.. heel mooi! Daarna heb ik nog even een woordje gedaan en bedankt voor alles wat ze ook voor mij hebben gedaan.
Na dat hebben ze allemaal ingestudeerde dansjes opgevoert en zelfs een speciaal voor mij zelfgeschreven liedje gezongen! Echt geweldig mooi! Daarna hebben we er nog even met zn alle een feestje van gemaakt..
Donderdag ochtend om 8 uur ben ik toch maar op de bus gestapt na wat traantjes bij het definitive afscheid.. maargoed het moest er een x van komen..
Daarna ben ik naar een prachtig plaatsje gegaan genaamd samfia.. na 8 uur reizen met de bus ben ik daar aangekomen in een prachtig hotelletje waar ik direct als ik mn kamer uit stap op een strabdje stond super mooi! Na daar 2 dagen getelaxed te hebben ben ik gister middag weer om 4 uur op de bus gestapt en vanochtend om 3 uur in lusaka aan gekomen.. nog even geslapen in de bus tot het licht werd want dat is veiliger! Toen eerst een bus ticket voor morgen naar livingstone gekocht en daarna met de taxi naar een hotel gereden waar ik nu zit.. super mooi hotel midden in de stad.. en eindelijk goeie wifi! Morgen weer om 9 uur met de bus om dan weer lekker 7 uur in de bus te zitten . Het gaat nog een hobby worden dat openbaar vervoer haha..
Zo dat was het eerst weer even!

  • 21 Augustus 2016 - 12:33

    Marjan De Jonge:

    Voor altijd in je hoofd en hart, prachtig!

  • 21 Augustus 2016 - 14:23

    Trinette :

    Wat leuk om elke keer je verslag te lezen.
    Zo bijzonder wat je mee mag maken.
    Geniet van het rondreizen!!!
    God bless!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Lusaka

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2016

De laatste dagen in zambia breken aan........

25 Augustus 2016

Livingstoneee!

21 Augustus 2016

We zijn op reis!

14 Augustus 2016

De laatste dagen zijn aangebroken in het weeshuis.

08 Augustus 2016

Een heftig weekjee..
patrick

Actief sinds 09 Juni 2016
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 8370

Voorgaande reizen:

09 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: