Jaa vandaag hebben we weer even internet! - Reisverslag uit Kawambwa, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu Jaa vandaag hebben we weer even internet! - Reisverslag uit Kawambwa, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu

Jaa vandaag hebben we weer even internet!

Blijf op de hoogte en volg patrick

11 Juli 2016 | Zambia, Kawambwa

Jeej vandaag kan ik weer even bloggen!
Even terug naar de vorige..
Het dak is inmiddels af gebouwd en zijn vandaag begonne met stucken van de muren binnen vandaag hebben we 1 van de 6 ruimtes zo goed als af gekregen

  • 13 Juli 2016 - 17:06

    Marjan (en Hetty ;-)) De Jonge ,Emmen:

    Ha! Tjonge zeg ik had me aangemeld, maar ontvang dus geen mail, jammer. Nu heb ik de berichten even gemist. Dan houd ik je maar via favorieten ;-) in de gaten. Leuk dat je het goed hebt, dak al af! Top zeg, en dat met die hitte. Wij verkleumen hier maar goed, ooit schijnt de zon wel weer. Succes met alles!!! We vergeten je niet hoor.

  • 14 Juli 2016 - 09:55

    Peter:

    Mooi dat het bouwen zo bevalt. Het internet zal idd wel wat behelpen zijn maar ach als het maar lukt. Veel succes met de wanden en verdere contacten. Neem maar lekker wat foto's dan heb je straks ook nog wat om te laten zien.
    Groetjes uit Emmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Kawambwa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2016

De laatste dagen in zambia breken aan........

25 Augustus 2016

Livingstoneee!

21 Augustus 2016

We zijn op reis!

14 Augustus 2016

De laatste dagen zijn aangebroken in het weeshuis.

08 Augustus 2016

Een heftig weekjee..
patrick

Actief sinds 09 Juni 2016
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 8389

Voorgaande reizen:

09 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: