het volgende verslagggg - Reisverslag uit Kawambwa, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu het volgende verslagggg - Reisverslag uit Kawambwa, Zambia van patrick baan - WaarBenJij.nu

het volgende verslagggg

Blijf op de hoogte en volg patrick

07 Juli 2016 | Zambia, Kawambwa

halloo
is weer een paar dagen geleden..
internet is hier niet geweldig duss dat is een beetje jammer.. kan helaas moeilijk foto's plaatsen..
heb het hier verder heel erg naar mn zin! heel mooi om te zien hoe blij je die kids kunt maken met een simpele bal! de cultuur is heel mooi alles is lekker rustig aan haha en het is een mooi land om te zien.. tis heel bijzonder hoe je hier als blanke word behandeld iedereen kijkt je aan doet heel vriendelijk en gastvrij... je bent echt bijzonder ofzo. best wel raar haha wat ook wel grappig was om te horen was dat ze zelfs hier het ek volgen terwijl wij als nederlanders het al bijna niet volgen omdat we niet mee doen.. vandaag hebben we het dak voor een deel op de school geplaatst! zo gaat het erg hard! morgen gaan de bouwvakkers het nog afmaken maar ik ga even een dagje weg ??
we gaan naar een andere plaats om daar dingen te bekijken.. en even naar een strandje..
ben benieuwd hoe dat hier zal zijn..
daar over mischien morgennnnnn

• 07 Juli 2016 - 19:13

Ellen:

Zo Patrick fijn om te lezen dat je het erg naar je zin hebt. Nu weet je gelijk waarom ze altijd langzamer werken dan wij. Apart dat ze je zo bijzonder vinden als blanke zeker he. Geniet morgen van je dagje weg en daarna maar weer "hard" werken.

• 10 Juli 2016 - 09:41

Barry:

Hey vriendje, klinkt goed man! Volgens mij bekijk je de wereld even van een andere kant he!? Geniet ervan! Enneee proost :) xx

• 11 Juli 2016 - 09:19

Domie:

He Patrick
    goed te horen dat je heelhuids aangekomen bent, en meteen omringt door sisters en children ;-)
    geen last van een cultuurschok, of heb je daar geen tijd voor?
    warm? of heet? en ben je gister nog naar de kerk geweest? ;-)
    sterkte met alles! met bouwen. en genieten.
    groet'n vanuit Emmen - maar wij hebben Wildlands!!

• 11 Juli 2016 - 17:01

Patrick:

Nou ellen ik heb zoiezo genoten van mn dagje weg! Was erg mooi daarzo!
    Bar zeker dit is de andere kand van de wereld he